Projektowanie sklepów internetowych
Autor: KDMC Karolina Podsiedlik, publikacja: 2020-11-20
E-commerce to w dzisiejszych czasach rozwiązanie stosowane przez wszystkie liczące się na rynku firmy. Należy o tym pamiętać, chcąc osiągnąć sukces w biznesie.
Sklepy internetowe to najpopularniejsza i najbardziej efektywna forma e-commerce, ciesząca się nieustającą popularnością. Liczba e-sklepów z roku na rok, a właściwie z dnia na dzień, wzrasta. Analogicznie rośnie też liczba klientów, zapotrzebowanie na produkty, a zatem i zyski właścicieli sklepów internetowych. Warto inwestować w tego typu działania, bo pieniądze z reguły zwracając się z naddatkiem. Poprzez sieć budujemy też oczywiście swoją markę.
Na korzyść sklepów internetowych przeważa wiele rzeczy, m.in.: szybkość dokonywania płatności (transakcje przez internet nie budzą już niczyich wątpliwości, a traktowane są wręcz jako udogodnienie). Jest to forma szybka, wygodna i bezpieczna. Jakość usług, szybkość i łatwość, z jaką klient dotrzeć może do poszukiwanych produktów, zachęcają do dokonywania zakupów przez Internet. Co więcej, wielu użytkownikom Internetu takie surfowanie po sklepach internetowych sprawia dużą przyjemność. A przez to niejednokrotnie są oni w stanie kupić więcej i droższych rzeczy niż podczas tradycyjnych zakupów.
Plusem e-sklepów jest też ich dostępność przez całą dobę. Klient nie wychodzi z domu, dokonuje zakupów, np. odpoczywając w fotelu. Wybiera tylko formę dostawy i zamówione towary docierają pod drzwi.
To, co istotne w tworzeniu sklepu internetowego, to:
- oryginalny projekt graficzny (uzgodniony wcześniej z klientem i zgodny z aktualnymi trendami — User-Centered Design),
- wygodne zarządzanie zawartością strony i obsługa zamówień dzięki wbudowanemu systemowi CMS,
- optymalizacja sklepu internetowego pod wyszukiwarki Google — SEO (kod HTML, treść i słowa kluczowe),
- integracja sklepu z płatnościami on-line, portalami społecznościowymi, newsletterem itp.,
- funkcjonalność i użyteczność witryny gwarantujące jej przyjazny odbiór przez klienta (User Experience i User Usability),
- przystosowanie do wyświetlania na wszystkich urządzeniach — mobilny sklep dzięki technice RWD.
Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty, do kontaktu lub odwiedzenia naszej strony internetowej kdmc.pl.
Opracowanie:
KDMC Karolina Podsiedlik